Купріянов Андрій Анатолійович

автор дистанційного курсу

Урок 1-2. Об’єкти та події. Команди та виконавці. Система команд виконавця

1) Кожний об’єкт має . Кожна об’єкта має своє . З об’єктами можуть відбуватися .

2) Об’єкти бувають:

  • дії
  • явища
  • предмети
  • процеси

3) Визначте об’єкти предмети:

  • телевізор
  • вітер
  • портфель
  • трактор

4) Визначте об’єкти процеси:

  • будівництво
  • малювання
  • світіння
  • політ

5) Виберіть об’єкти явища:

  • повінь
  • падіння
  • шторм
  • землетрус

6) Установіть відповідності між об’єктами і подіями, які могли б з ними відбутися:

  • Об’єкт учитель
  • Об’єкт вітер
  • Об’єкт меню вікна програми
  • Об’єкт учень
  • Об’єкт слайд комп’ютерної презентації

7) З нижченаведеного вкажіть об’єкти та події:

  • закінчився урок
  • парта
  • учні почали роботу з комп'ютером
  • користувач згорнув вікно програми
  • сніжинка
  • почався дощ

8) Команда - це , що спонукає до виконання .

9) Виконавець - це об'єкт, який здатний .

10) Система команд виконавця - це , який може виконавець.

11) Виберіть варіанти, які відповідають реченням, що не є командами:

  • закінчився урок
  • парта
  • учні почали роботу з комп'ютером
  • користувач згорнув вікно програми
  • сніжинка
  • почався дощ

12) Серед наведених речень вкажи ті, які є командами:

  • закінчився урок
  • парта
  • учні почали роботу з комп'ютером
  • користувач згорнув вікно програми
  • сніжинка
  • почався дощ

13) Установіть відповідності:

  • Звертання мами до дочки:" Іди робити уроки".
  • Натискання на команду Файл меню вікна Мій комп'ютер.
  • Пересування автомобіля у темний час доби із включеними фарами.
  • Сигнал регулювальника "Рука піднята вгору"
  • Дорожний знак "Стоп"
  • Звук дзвоника на перерві у школі